PR & Influencer Marketing

PR & Influencer Marketing

Spread the word

PR, ofwel Public Relations. Het wordt al honderden jaren ingezet als effectief communicatiemiddel. En dat is het, tot aan de dag van vandaag. De traditionele middelen zoals het verspreiden van persberichten en redactionele artikelen in printmagazines en kranten zijn nog steeds effectief mits je met een sterk, onderscheidend artikel komt op het juiste moment. En onderschat de gunfactor niet. De redacties bepalen tenslotte uiteindelijk wat er geplaatst wordt.

Influencer Marketing is een relatief nieuw middel binnen de PR. Je zet influencers in om jouw merk te vertegenwoordigen. Dat kunnen bloggers en vloggers, Instagrammers en BN'ers of andere invloedrijke personen zijn. Veelal met flink wat volgers maar dat is zeker geen must, een influencer kan ook heel effectief worden ingezet in een niche markt. Benieuwd wat een influencer voor jouw merk kan betekenen? Ik kan je verder helpen, van advies tot aan het opzetten en uitrollen van een succesvolle samenwerking.

Je kunt ook bij me terecht voor de organisatie en begeleiding van persevents en/of persreizen. Hier heb ik al veel ervaring in mogen op doen. Ik vertel je tijdens een persoonlijk gesprek graag meer over deze mogelijkheid en mijn ervaringen hiermee. Tip: lees mijn blogs voor een verslag van een eerdere persreis!