Over Go Brand New
Over mij en vooral... voor wie?
Aangenaam! Mijn naam is Debby Bos-Smits, een door passie en enthousiasme gedreven marketing professional, event manager en MVO'er. Met Go Brand New ben ik je graag tot dienst op het gebied van marketing & evenementen, dat kan in de breedste zin van het woord zijn. Ik richt mij in het bijzonder op de lokale ondernemer in regio Alkmaar, West-Friesland & de Noordkop. De ondernemer die druk is met zijn business, waar marketing altijd een ondergeschoven kindje is en niet de aandacht en prioriteit krijgt die het verdient. Ik help met een marketingadvies op maat en naar wens ook met de uitvoering daarvan. Toe aan een rebranding? Ik kan het hele traject begeleiden. Ik denk ook mee over betaalbare oplossingen. Je kunt bij mij dus terecht voor marketing op maat. Natuurlijk kan dat ook landelijke marketing zijn, maar net wat jouw product of merk nodig heeft.
Even de geschiedenis in
Ik ben geboren in het mooie Julianadorp aan Zee in 1985. Na de middelbare school begon ik aan de MTRO opleiding in Zaandam en na het behalen hiervan startte ik met de Bachelor studie Tourism Management in Leeuwarden. Vlak na het afstuderen ben ik gaan samenwonen met mijn huidige echtgenoot Johan in Alkmaar. Op veel te weinig vierkante meters, maar dat was helemaal niet belangrijk. Fantastische tijd.
In datzelfde jaar ben ik begonnen als medewerker Partner Support bij reisorganisatie Vacanceselect. Mijn eerste echte baan bij een bijzonder leuke werkgever. Veel geleerd en mijn Frans kunnen opschroeven, tot ik na negen maanden intern solliciteerde op de functie van Marketing Coördinator. Die kreeg ik, wat was ik blij en dankbaar! Vanaf dat moment in een rollercoaster beland, flink in het diepe gegooid en daardoor zoveel geleerd. Vanuit niets een stand opzetten van 2200 m² op de Vakantiebeurs, het coördineren van ons TV-programma, het vakantiemagazine op tijd naar de drukker krijgen en tussentijds ook alle andere offline-en online marketingballen omhoog houden. Van affiliatemarketing, nieuwsbrieven maken, DM's verzorgen tot aan het rebranden van het merk.
In de loop van de jaren heb ik steeds kansen gekregen om mij intern verder te ontwikkelen en greep die met beide handen aan. Vanaf 2016 ben ik mij als Promotion & Event Manager gaan richten op hetgeen waar ik echt goed in ben en energie van krijg. Dat zijn de specialismen die je terug vindt op deze website. Daar ligt mijn passie!
En om niet te vergeten....
Gedurende deze jaren ben ik getrouwd, verhuisd naar Langedijk, moeder geworden van Bryan (2014) en Emily (2017). Een niet te overtreffen rijkdom. Begin 2019 kreeg mijn 'sluimerende' droom om voor mijzelf te beginnen steeds meer ruimte, mede door het zodanig veranderen van mijn functie dat het mijn baan niet meer was. Ik ging de mogelijkheden onderzoeken en vrij snel nam ik het definitieve besluit: ik maak die droom waar. In de zomer van 2019 werd Go Brand New geboren!
In juli en augustus 2019 mocht ik direct aan de slag met mijn allereerste opdracht; een glamping persreis organiseren én ter plaatse begeleiden voor een groepje journalisten en influencers. De reis ging naar 2 top glamping campings in het mooie Toscane van Vacanze col Cuore. Een hele mooie start en stiekem een beetje een 'thuiswedstrijd', gezien ik al veel van dit soort reizen heb georganiseerd voor Vacanceselect. Ook ging ik vanaf half augustus 5,5 maand interim voor de Marketing van de Vakantiebeurs (Jaarbeurs). Met jarenlange ervaring als exposant op de beurs én de juiste marketing ervaring een hele mooie match. Voor mij lag in de eerste weken de focus op het live krijgen van de nieuwe website én de lancering van de nieuwe campagne. Gaaf om mee te starten en alle ruimte te krijgen dat naar je eigen inzicht en creativiteit te doen. Na 1 oktober werden de werkzaamheden flink uitgebreid naar het beheren van de social media kanalen, het verzorgen van de EDM's, redactionele content maken, marketing campagnes opzetten, de website blijven uitbreiden en updaten en al het adhoc werk dat om de hoek kwam kijken. Leuke job met als kers op de taart half januari een week lang knallen op de Vakantiebeurs zelf. Wat een fantastische week was dat en wat was ik in mijn element. Heerlijk zo'n beurs en alle chaos en stress die er bijhoort. Je kunt me er 's nachts voor wakker maken ;-)
Een greep uit mijn klanten
Ook doe ik regelmatig opdrachten/heb ik gewerkt voor voor o.a. Jaarbeurs Utrecht, Maestro Events, YIMB (influencer/PR bureau), De Hartjesfabriek, De Heij Adviesgroep, Kramer & Co verzekeringen & hypotheken, Allente, Dalmonte Events, IAMMOZI, Verloskundigepraktijk Castania, B&B De Zwarte Ruiter, 40PlusRelatie, Middelbeek verhuur & lease , Stichting Promotie Dijk & Waard, Brouwer Business Media (Kijk op Noord-Holland magazines) en voor Tante Suus.
Laat je me het weten als ik eens met je mee kan denken? Er zijn namelijk ook vele mogelijkheden voor jouw bedrijf!
Doelgroep: Voor wie?
De lokale ondernemer met een regionale doelgroep in de regio Alkmaar, in de Noordkop en in West-Friesland
Kleine bedrijven of start-ups die geen tijd of kennis hebben van het marketingvak en hiervoor graag een specialist inzetten. Van een complete marketing campagne tot het schrijven/updaten van je content
Bedrijven die zelf een evenement organiseren (groot of klein) en daarvoor een Event Manager zoeken
Bedrijven die hulp kunnen gebruiken met de marketing van een evenement
Bedrijven die een stand huren op een evenement en de voorbereidingen daarvan willen uitbesteden
Bedrijven die een Interim Marketing Professional zoeken
Bedrijven die hulp kunnen gebruiken bij het behalen van een MVO certificaat
Val jij of valt jouw bedrijf hier niet onder maar zie je toch mogelijke raakvlakken? Schroom niet om contact met me op te nemen.
Carpe Diem!
Pluk de dag, dat is mijn levensmotto. Een spreuk die mij er aan blijft herinneren dat je elke dag van het leven moet genieten, want zelfs op de minder leuke dagen is er een geluksmomentje te vinden. En niet alleen in je privéleven, zeker ook zakelijk. Samen mooie dingen doen, elkaar helpen & inspireren en er ook nog eens allebei beter van worden. Daar doen we het toch voor?